Zašto Zalet?

Kako je strukturiran Zalet?

Zalet se sastoji od četiri odvojene usluge kombinirane u jedinstven paket. Usluge se pružaju u nekoliko godišnjih ciklusa. Usluge su sljedeće:

  1. 300 minuta ideja – procjena stanja, kapaciteta i razvojnog potencijala mikropoduzetnika kroz pet sati individualnog savjetovanja.
    Na savjetovanjima mikropoduzetnici definiraju slabe točke u svom poslovanju, identificiraju prioritetne potrebe i glavni poslovni izazov koji kroz program rješavaju te prema njemu kreiraju svoj radni plan

2. Specijalizirane radionice – jednodnevne radionice koje obrađuju teoretske i praktične teme. Poduzetnici biraju radionice koje odgovaraju njihovim potrebama, a teme radionica bit će oblikovane po sljedećim područjima:

  • razvoj proizvoda i izrada prototipa
  • marketing i storytelling
  • umijeće prodaje
  • poslovna strategija i unutarnja organizacija
  • poslovno modeliranje
  • zakonski aspekti poslovanja
  • istraživanje tržišta i trendova
  • optimizacija proizvodnog procesa / iskustva pružanja usluge
  • planiranje financija
  • korištenje besplatnih online IT alata u poslovanju
  • crowdfunding
  • upravljanje brendom.

3. Umrežavanje – mikropoduzetnici se virtualno spajaju sa sličnim mikropoduzetnikom kako bi razmijenili inspiraciju, konkretne poslovne modele, praksa i znanja. Spajanje se događa putem interne globalne društvene mreže Impact Hubova s 15 000 članova. Interakcija se odvija tijekom 3 mjeseca, ne duže od 4 radna sata mjesečno.

4. Radni vaučeri – ovi vaučeri pružaju mikropoduzetnicima pristup stručnjacima koji ih vode u procesu unapređenja njihovog poslovanja kroz 20 sati podrške. S njima rade na glavnom poslovnom izazovu koji su definirali na početku programa.

Uvjeti za prijavu

Koje su prednosti Zaleta?

  • Program je usmjeren prema individualnim potrebama svakog mikropoduzetnika, a do rezultata se dolazi suradnjom mikropoduzetnika i stručnjaka: poslovnih konzultanata, iskusnih poduzetnika, dizajnera i inovatora.
  • Time Zalet odgovara i na jedan od ključnih problema s kojim se suočavaju mikropoduzetnici: nedostatak pristupa raznolikoj zajednici stručnjaka, mentora, ali i kolega, kako bi osim novih ideja i motivacije, kroz interakciju s drugima, mikropoduzetnici vrlo brzo mogli testirati svoje nove proizvode ili usluge.
  • Poduzetnik u dogovoru s projektnim timom bira način pomoći i stručnjaka s kojim će surađivati. Tako podrška dolazi u pravom trenutku i odgovara na specifične potrebe njegovog poslovanja. Cilj je poduzetnicima pružiti podršku u ključnim trenucima donošenja strateških i operativnih odluka, razviti poslovne procese te povećati njihovu konkurentnost, a na kraju i profitabilnost.

Cijena cijelog paketa usluga je 15.000 kn, a tijekom jednogodišnjeg ciklusa u punom iznosu se stipendira 15 mikropoduzetnika.

Prijavite se

Koraci u Zaletu

1

21.1.2019.

Otvoreni poziv

2

3.2.2019.

Rok za prijave

3

12.2.2019.

Objava stipendiranih mikropoduzetnika

4

18.2. - 1. 3. 2019.

Početak ciklusa 300 minuta ideja

5 sati individualnog savjetovanja po mikropoduzetniku
(identificiranje prioritetnih potreba i glavnog poslovnog izazova koji će se kroz ZALET rješavati)

5

4.3. - 3.5.2019.

Ciklus specijaliziranih radionica, umrežavanja i radnih vaučera

Ove tri usluge kreću paralelno. Specijalizirane cjelodnevne radionice održavat će se između 4. - 15.03.2019. Mikropoduzetnici ne sudjeluju na svim radionicama već samo na onima koje odaberu uz pomoć stručnjaka na početku ZALETa (tijekom usluge 300 minuta ideja). Usluge umrežavanja i podrške specijaliziranih stručnjaka putem radnih vaučera koji s mikropoduzetnikom rade na glavnom poslovnom izazovu kreću paralelno - kroz dinamiku koja se dogovara između mikropoduzetnika i projektnog tima.

Prijavi se